Anuar 2020 Industria Carnii- Interviu Adrian Neacsu, CEO Frigotehnica

Home  /  Informatii generale  /  Anuar 2020 Industria Carnii- Interviu Adrian Neacsu, CEO Frigotehnica

On May 6, 2021, Posted by , In Informatii generale, With No Comments

 

Frigotehnica, furnizor de soluţii complexe de frig pentru retail şi domeniul industrial, este o companie 100% românească care oferă în ţară şi în regiune soluţii de frig complete, asigurând asistență în toate punctele dezvoltării unei instalaţii de frig, de la proiectare până la montaj şi mentenanţă. Frigotehnica identifică şi implementează soluţii integrate de frig, ecologice, eficiente energetic, în pas cu tehnologia, printr-o echipă de specialişti cu experienţă în acest domeniu, cu focus pe expertiză de management pentru expansiune.
Pentru a răspunde cât mai bine nevoilor clienţilor, compania caută în permanenţă tehnologii noi şi soluţii de optimizări pentru a maximiza eficiența, siguranţa şi calitatea serviciilor oferite. Sistemele frigorifice pe care compania le dezvoltă sunt complexe, eficiente energetic, complet automatizate, asigurând control şi siguranţă în funcţionare, totul spre beneficiul pe termen mediu şi lung al clientului.

 


Adrian Neacsu- CEO Frigotehnica

Care sunt noutățile companiei pentru acest an?

Atenţia noastră rămâne îndreptată către soluţiile pe care le oferim clienţilor noştri. Căutăm în permanenţă tehnologii noi, soluţii pentru a maximiza eficienta instalaţiilor frigorifice pe care le dezvoltăm, implementam procese şi sisteme de lucru care ne ajută în plan operaţional. Intern, am realizat chiar şi o revistă, eCold Magazine, prin intermediul căreia urmărim 3 puncte majore: Informare, Implicare şi Rezultate. Scopul proiectului este de a păstra echipa informată la nivel intern cu toate schimbările şi deciziile pe care le luăm, evidenţierea implicării tuturor angajaţilor în derularea şi bunul mers al activităţii noastre, şi nu în ultimul rând, prezentarea rezultatelor pe care le atingem împreună.

Ce investiții pentru dezvoltare aveți programate în 2021?

Anul acesta ne-am propus să investim majoritar în zona resurselor umane şi în digitalizare. Am înţeles că oamenii rămân principala noastră resursa, de aceea, investim în diferite programe de training pentru colegii noştri. Totodată, ne bazam şi pe know-how ul colegilor cu experienţa de peste 10-20 de ani în domeniul frigului şi transferul lin de informaţii de la ei către colegii nou veniţi în companie. În ceea ce priveşte digitalizarea la nivelul companiei, în ultimii ani, ne-am focusat mult pe implementarea unor procese pentru eficientizarea muncii noastre. Vorbim aici despre un nou sistem ERP, un soft care ne ajută să gestionăm integrat business-ul, să deţinem controlul asupra operaţiunilor noastre şi să avem o productivitate crescută, iar procesele noastre să fie îmbunătăţite constant. Avem în plan şi dezvoltarea unui sistem tridimensional, cu ajutorul căruia vom putea eficientiza mai mult activitatea departamentului nostru de proeictare. Aşadar, perspectivele noastre sunt îndreptate către o dezvoltare calitativă şi de durată.

Care este strategia companiei dumneavoastră petermen mediu si lung?

Pentru anul acesta ne-am stabilit ţeluri ambiţioase, urmărim o creştere sănătoasă a cifrei de afaceri şi suntem încrezători că vom realiza
acest lucru prin eforturile pe care le depunem, devotament, seriozitate, dar mai ales prin flexibilitate şi diversitatea soluţiilor oferite. Strategia pe termen mediu este să rămânem lider de piaţă în domeniul instalaţiilor frigorifice în România, iar în regiune ne propunem, ca în 3 ani, să ajungem cel mai mare contractor din Europa Centrală şi de Est. Avem deja cele 2 subsidiare în Bulgaria şi Ucraina, iar pentru anul acesta urmărim o serie de proiecte noi în Europa.

prezentare FRIGOTEHNICA 2021

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

thirteen + 2 =