Coordonator Depozit & Logistica

Home  /  Coordonator Depozit & Logistica

Descrierea responsabilitatilor:

  • Planifica, organizează, coordonează, controlează si dezvolta intreaga activitate legata de depozit si de logistica a companiei ;
  • Coordoneaza activitatea depozitului si verifica respectarea procedurilor de lucru cu privire la receptia, depozitarea si livrarea corecta a marfurilor;
  • Propune si implementeaza masuri de eficientizare a organizarii depozitului si a fluxului de livrari si comenzi ;
  • Coordonarea echipei astfel incat sa fie respectata procedura de depozitare si etichetare pentru marfurile receptionate in depozit, respectiv rezervate pentru proiectele in derulare.
  • Coordoneaza livrarile si incarcarile de materiale si echipamente;
  • Coordoneaza si eficientizeaza activitatea logistica a companiei cu privire la transporturile interne si externe, precum si logistica companiei cu privire la transporturile interne si externe;
  • Raporteaza saptamanal situatia materialelor receptionate retur din santier catre managerii de proiect si catre directorul operational;
  • Verifica si se asigura de concordanta dintre stocul scriptic si faptic;
  • Transmite statusul transporturilor aflate in derulare si asigura livrarile conform termenelor agreate si/sau solicitate;
  • Asigura toate conditiile privind buna depozitare si gestionare a materialelor si echipamentelor din depozit;
  • Realizeaza rapoarte si alte situatii pentru depozitul coordonat si pentru activitatea de logistica;
  • Elaboreaza și pune în aplicare obiective și planuri de acțiune, in concordanta cu strategia de business a companiei;
  • Asigura instructaje periodice cu privire la aplicarea tuturor reglementarilor referitoare la activitatea din depozit si logistica ;
  • Asigura permanenta personalului in depozit si logistica, precum si buna desfasurare a activitatii depozitului;

Candidatul ideal:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta de minim 4 ani in coordonarea unei echipe;
  • O limba de circulatie internationala (Engleza/Franceza) – nivel mediu (scris, citit, vorbit);
  • Suita Microsoft Office – nivel avansat;
  • Posesor permis conducere categoria “B”;
  • Capacitate de planificare a activitatii;
  • Excelente abilitati de comunicare, organizare si coordonare;
  • Capacitate de luare a deciziilor, de stabilirea a prioritatilor;
  • Spirit de observatie, dinamism;
  • Responsabilitate in luarea deciziilor si respectarea termenelor;