Candidatul ideal
- Studii superioare finalizate;
- Experienta de minim 4 ani in coordonarea unei echipe – de preferat in depozit&logistica;
- O limba de circulatie internationala (Engleza/Franceza) – nivel mediu (scris, citit, vorbit);
- Suita Microsoft Office – nivel avansat;
- Posesor permis conducere categoria “B”;
- Capacitate de planificare a activitatii;
- Excelente abilitati de comunicare, organizare si coordonare;
- Capacitate de luare a deciziilor, de stabilirea a prioritatilor;
- Spirit de observatie, dinamism;
- Responsabilitate in luarea deciziilor si respectarea termenelor.
Descrierea jobului
- Planifica, organizează, coordonează, controlează si dezvolta intreaga activitate legata de depozit si logistica a companiei;
- Coordoneaza activitatea depozitului si verifica respectarea procedurilor de lucru cu privire la receptia, depozitarea si livrarea corecta a marfurilor;
- Propune si implementeaza masuri de eficientizare a organizarii depozitului si a fluxului de livrari si comenzi;
- Coordonarea echipei astfel incat sa fie respectata procedura de depozitare si etichetare pentru marfurile receptionate in depozit, respectiv rezervate pentru proiectele in derulare;
- Coordoneaza livrarile si incarcarile de materiale si echipamente;
- Coordoneaza si eficientizeaza activitatea logistica a companiei cu privire la transporturile interne si externe ;
precum si logistica companiei cu privire la transporturile interne si externe; - Raporteaza saptamanal situatia materialelor receptionate retur din santier catre managerii de proiect si catre directorul operational;
- Verifica si se asigura de concordanta dintre stocul scriptic si faptic;
- Transmite statusul transporturilor aflate in derulare si asigura livrarile conform termenelor agreate si/sau solicitate;
- Asigura toate conditiile privind buna depozitare si gestionare a materialelor si echipamentelor din depozit;
- Realizeaza rapoarte si alte situatii pentru depozitul coordonat si pentru activitatea de logistica;
- Elaboreaza și pune în aplicare obiective și planuri de acțiune, in concordanta cu strategia de business a companiei;
- Asigura instructaje periodice cu privire la aplicarea tuturor reglementarilor referitoare la activitatea din depozit si logistica;
- Asigura permanenta personalului in depozit si logistica, precum si buna desfasurare a activitatii depozitului.